Sezeryanla doğum yaptım bebeğim sarılık olacaktı 2 gün emmedi sütüm gelmedi doktor mama verin dedi bende tecrübesiz olduğum için biberonla verdim 2 gün sonra sütüm geldi bu sefer de göğüsümü tutmuyo bide göğüs ucum çok gibi bişey kavrayamıyor silikon göğüs ucu aldım onuda tutmadı 20 günlük bebeğim alışır mı sürüm çekilir mi ne yapmam gerekiyor lütfen yardım