Kuzeymiram Kizlar ben kofteci ysf tan pişmemis köfte almistim buzluga koydum unuttum tarihi 11 gün geçmiş yesem birsey olurmu yoksa çopmu
Baby_Mila Kuzeymiram orası sıkıntılı bir işletme tarihi geçmesede yemeyin tek tırnaklı eti çıkmıştı geçen yıldı galiba etleri güvenilir değil
Kuzeymiram Baby_Mila ben üc yıldır yiyorum boyle birseyle karşilaşmadim , tırnak konusunda diyorsaniz bu sadece bu koftecide degil her işletmede olabilecek kazalardan biridir
Baby_Mila Kuzeymiram Anlamadınız galiba tek tırnaklı derken at, eşek gibi hayvanların etinden bahsediyorum bizde gidiyorduk listede adını gördükten sonra asla gitmedik
Daenerys Baby_Mila o haber asılsız çıktı ama. Bazen şirketler birbirlerine karalama politikası yaparlar
Baby_Mila Nursemommm Bakanlık açıklamıştı denetimde çıkmıştı arkadaşınızı bilemem ben okuduğuma inanırım zaten oranın köftesinin içi her nasıl pişerse pişsin kırmızı oluyordu bir gariplik vardı tek tırnaklı hayvan etiymiş
Mihrimahim16 Nursemommm 😂 Evet 1 eldiven için işçisini döven pislik insan Yusuf… Ne eti yenilir nede o adamın suratına bakılır…
Baby_Mila Nursemommm bu sene değil bundan önceki yıldı galiba şimdi nasıl bilemem ama öyle bir ahlaksızlık yapan işletmeden artık ne olursa olsun yemem yani