Kızımın alttan ilk dişi çıktı tam seviniyordum ki her şey daha kötü oldu yeme reddi huzursuzluk ağlama krizleri gece sık uyanmalar tüm düzen gitti acaba yanındakide mi çıkıyor diyorum? Ağzını asla elletmiyor bakmaya kalkıştığımda bağırıyor huyu suyu her şeyi değişti çok güleç bir bebekti ağlak oldu🥲 1. Diş ile 2. Diş peşpeşe zamanlarda mı cıkıyor?