Kızım (3) sabah karın ağrısıyla uyandı. Karnım agariyor diye ağladı. Ağrı kesici verdik biraz geçmedi. Ne yese hemen çıkarıyor. Nane limon yaptım içtiği gibi sari sarı çıkardı. Hastaneyi aradım doktorumus yokmus orda. Acile mi gideyim yarını mi bekliyeyim hiç bişey de yiyemiyor