Honki_Ponki Korunmanın evet çok yöntemi var ama 100 de yüz değil hiç birisi , benim kızım 2 yaşında kasımdada doğurucam , ya yine hamile kalırsam diye o kadar çok korkuyorum ki nasıl bakarım o kadar çocuğa hemde bu kadar küçüklerken hem madiyyende o kadar durumum iyi değil bu durumla 2 çocuğa bakmak bile zor düşün daha fazladan oda bile yok kredi borumuz 2 yıl daha var ve bence bu düşüncem çok iyi yoksa suryeliler gibi aç ola ola doğurup yırtık giyen elbiseli çocuklar büyütmem