Hllsyma yeşil kaka çok emdiği ve doyduğunu gösteren bi çeşit kakadır diye biliyorum büyük kizimin da ilk aylarda yeşil kakasi oluyodu ben hasta oldu sanip hastaneye gittiğimde bana sütün yağlı kısmını faslasiyla aldigini ve karninin tok olup bu kakayi yaptigini soyledi icim rahatlamisti ama 2. cocugumda hic boyoe birseyle karsilasmadim onu da cok emziriyorum