edaa12 benim oglumda erken doğdu ve hep mamayla beslendi çok içiyor cok veriyorsun diyordu her gören ama içiyordu yani yapacak bisey yok gozlemliyordum yedigini cikariyor mu ne biliyim şişlik alerji tarzi bisey oluyor mu diye ama hiçbir tepki olmayınca demekki ihtiyaci var deyip verdim yani ve şuan 2.5 yaşında süt içiyor meseka onuda fazla tüketiyor yemekte yiyor ama 2 güne 1 litre süt gidiyor takılmayın bence