sabirsizbebek15 34 hafta suyum geldi sezaryen oldum. 2300 gram kızım oldu. Kalpte üfürüm var demiş doktor. Bu ciddi bir durum mu. Yaşayan var mı
balsevdigim sabirsizbebek15 33 hafta 2 kilo doğdu benim bebeğimdede var, 11 aylık kapanmadı daha. Kapanır diyorlar
Hrcntes sabirsizbebek15 36 haftada Doğum yaptım 2480 doğdu kızım bizde de vardı 6 . Ay kontrol de kapandığını öğrendik çok şükür hemen hemen her bebekte oluyor canım üzülme 1 yaşına kadar kapanan bile varmış
Yuksel33 sabirsizbebek15 benim kuzumda da var 39 haftalık doğdu 3 ay doldurdu şuan 1 yaşına kadar sıkıntı olmaz kapanır dedi doktorumuz çoğu bebekte oluyormus
Zeynocan34 sabirsizbebek15 39 haftada sezaryan oldum 2. Ay kontrolünde üfürümden şüphelendiler kçocuk kardiyolojisine götürdüm takipte kalıcaz başka yapıcak biley yok şimdilik dedi ben de endişeliyim ama 1 yaşına kadar %70 orqnında görülüyormuş
ipeksngr 36 haftalık doğdu kızım bize de kalpte üfürüm var dediler ama erken doğanlarda genelde oluyormuş ve masum üfürüm çıktı bizimki sizinki de öyle olur umarım
sabirsizbebek15 Yuksel33 Hrcntes Mevanur2 ipeksngr çok teşekkür ederim. Şimdi gördüm kızımı akşam biraz solunum rahatsızlığı olmuş. Sabaha karşı müdahale ile düzelmiş. Ciğerlerinde biraz enfeksiyon var dedi doktor ilk defa görüştük ben doktorla. Ve ilk defa bugün şırıngayla beslenmeye başlanmış anne sütüyle. Emdikçe düzelir mi
Mevanur2 Bi yakınıma demişlerdi 39.haftada doğmuştu bebeği. Genelde 1 yaşına kadar bu sorunlar oluyormuş sonra geçiyormuş. Üzülmeyin inşallah Allah şifa verir