Nisan4523 bebeğim 4 aylık olacak Halen gündüz uykusu en fazla 20 dakika. Bu çok normal bence. Ben en kötü banyo ettiriyorum onda biraz rahatlıyor.. sizde deneyebilirsiniz.. gündüzleri artık dünyayı tanıdığı için uyanık kalır.. artık renkler, etraftaki cisimler, eviniz dikkatini çeker.. endişelenmeyin. Gece güzel uyuyorsa hiç bir sorun yok bence.. mesela bugün gece sadece 2 saat uyudum oda 7292739393 kez uyanarak.. gece uykusunda büyüme hormonu salgılıyor..