Elanil benim oğlum da aynı şekilde bence gayet normal. Hem önde olsa ne olacak gayette tatlı duruyor :) benim bekarken dişlerim çene yapım berbattı on çenem baya iledeydi tavşan gibi duruyordum 😂 bir tel tedavisiyle halledildi gitti valla mis gibi oldu her fotoğrafta sırıtıyorum şimdi 😂