Oglum 2 bucuk yasında bu zamana kadar odasına geçiremedim cunku memeden kesemedim saat başı kalkıyordu eziyet gibi geldi. Şimdi artık sabah 6ya kadar uyuyor zaten 6da kalkıyoruz. Artık odasında yatsın diyorum eşimle doğduğundan beri ayrı yataklardayız çünkü çıt sesine kalkan bir çocuk eşim gece bin kez tuvalete gidiyor falan filan. aramız soguk bu bahaneyle belki eski günlerimize döneriz diyorum. Odasına geçirdiğinizde kaç güne alıştı neler yapmam gerek