Anneko Merhaba güzel anneler 2 ay 18 günlük bir kızım var konumuz kızımın saçları o kadar gür ve uzun ki sürekli terliyor her uyku sonrası mutlaka kıyafetini değiştirmek zorunda kalıyorum ensesinden aşağı dökülüyor saçları ve ensesi sırtı full ter oluyor. Bu aylarda saç kestirilir mi?? Hem kıyamıyorum saçlarına ama hasta olacak terden diye korkuyorum evde sürekli değiştiriyorum ama dışarı çıktığımız zaman çok zor oluyor ve sürekli terliyor bebeğim. Tek kat giydiriyorum evin sıcaklığını kontrol ediyorum ama ne yaparsam yapayım terliyor saçlarından diye düşünüyorum. Sizce ne yapmalıyım
Sda16 Anneko ben kızımda ensesinden daha uzundu doğduğu zaman ve haziran ayında doğdu. Ensesine gelen saclarini kesmiştim.
Y-selim Anneko d vitamini eksiklğinden de terliyor olabilir bize doktorumuz öyle söylemişti baktırmakta fayda var bir de bebeklerin saçını doğduktan 7 gün sonra kesmek sünnet ☺️🤗 Bu ara da Allah bağışlasın.
Neslihanbekce Anneko benimde oğlum aynı cnm şuan 9 aylık 3 kez kestik mecbur kesebilirsiniz dikkatli bir şekilde
Zlm Anneko arkasına ağız mendili köy usrunu değiştiremiyorum sonra alırsın iki farklı kıyafet gibi olmis olur
Haffuse Oyyy masaAllah 🥰🥰🥰 Allah saglik sihhat versin 😘😘😘 Benim kizim kel yaaa…ben de saclarinin uzamasini bekliyorum dort gozle🤣 Yabiikide kesebilirsin… Enseleti kisalt ama, hepsini kesmeee,
Anneko Haffuse çok teşekkür ederim illaki zamanla büyüyor saçlar uzun saçta hasta edecek diye korkuyorum artık 🙏🏻
Anneko Sda16 bende kesmeyi düşünüyorum ama kulağının ordaki saçlar da böyle kısalı uuznlu kulağına giriyor gözünün üstüne geliyor kendim kesmeyi becerebilir miyim bilmiyorum hiç sadece ense de değil
Anneko Y-selim hiç duymamıştım bunu düzenli d vitamini de kullanıyorum ama doktoruma sorayım tekrar çok teşekkür ederim 🙏🏻
Sda16 Anneko bebekler için küçük çıt çıt tokalar var yanlarina ondan takabilirsin "tedi"den almıştım ben
Anneko Neslihanbekce siz mi kestiniz kuaföre falan mı götürdünüz ben beceremem diye korkuyorum kuaföre de götürsem kesebilir mi diye düşünüyorum
Anneko Zlm çareyi öyle buldum artık gece üstünü değiştirirken uyanıyor tekrar uykuya dalamıyor o yüzden bu yöntem daha mantıklı oldu teşekkürler