Deletedmom_32 Ev Sahibi bize hazirana kadar çıkın dedi sözleşme eylülde doluyor bizde taşınacaktık zaten ama ev bulamıyoruz bizi sözleşme bitmeden çıkardığı için eşimde kira vermiycem diyor 2 ay yani Hazirana kadar yaptığımız doğru mu
MySunny Deletedmom_32 ister versin ister vermesin eşiniz, eylüle kadar beklemek zorunda ev sahibiniz.çıkartamaz, hiçte birşey yapamaz.avucunu yalar 😅
Kara3773 Deletedmom_32 yaptığınızda yanlış birşey yok haklısınız sonuna kadar çıkmak zorunda bile değilsiniz ama hadi çıktınız o 2 ayın parasını vermeyin
Egemom21 Deletedmom_32 sözleşme bitmeden ve 3 ay önceden ihtarname çekmeden ev sahibi çıkaramaz ne yaparsa yapsın canım 3 ay önceden gidip başvurup ihtarname göndermesi gerekiyor o şekilde anca çıkarabilir sizi eğer göndermezse size eylüle kadar oturun sakın çıkmayın bence kiralar uçmuş gitmiş bize de ev sahibi bu şekilde yaklaştı eşim mahkeye başvururum çıkaramasın dedi geri çekildi adam
MiniKaya Deletedmom_32 ev sahibiniz kendi oturacaksa size ihtar çektirp çıkartabilir ama kontrat tarihinin bitmesi lazım ama eğer sizi çıkartıp aynı soyadından biri oturmayacaksa 5 sene kontratınız geçerliliği var çıkmaya bilirsiniz Mahkemeyede verse siz haklı çıkarsınız biz 3 senedir oturuyoruz 1300 den 2500 ₺ye çıkatmak istedi eşimde vermedi avukat arkadaşıyla görüştü sadece eve girerken kontrat yapmıştk yenilemedik ama 5 sene geçerliymiş dediğim gibi eğer kiranı tam zamanında ödüyorsan hiç birşey yapamazlar dedi aynı kiradan oturmaya devam ediyoruz şuan