2 buçuk yaşındaki çocuğum ile beraber oy kurmaya çalışıyorum. Ama dikkati çok dağınık odaklanıp uzun süre oyun oynamıyor. 2 dk içinde bütün oyuncakları atmaya çalışıyor. Sadece oyun değil konuşmasını geliştirmek için kitap okumaya çalışıyorum o zamanda hemen yanımda kaçıyor ya da bütün kitapları dağıtıp fırlatıyor. Bu yüzden hicbirsey ogretemiyorum da. Bu durumu nasıl düzeltebilirim. Çocukların dikkatini nasıl topluyorsunuz?