Klyldrm bizim burdaki sağlık ocağı yanlış tarttı canım ve o gün moralim çok bozuktu forumda bununla ilgili bir sürü Araştırma yaptım vs çoğu kişi yanlış olduğunu yazmıştı, sonra hastaneye götürdüm o evdeki ile nerdeyse aynı tarttı , sen de için rahat etmiyosa hastaneye götür tart ya da evde tartı varsa önce sen çık, sonra bebeğini kucağına al onla çık anlarsın aşağı yukarı doğru çıkıyo