Merhabaa. Benim oğlum 4 ay 10 günlük. Hangi pozisyonda yatırırsam yatırayım sırt üstü dönüp,ellerini başının yanına alıp uyuyori sanırım öyle rahat.Başının arkası düzleşmeye başladı sanki. Gerçekten yatış etkili midir acaba , nasıl alıştırırım yan yatmaya🤔