mlkbykk Eşimle dkh+prezervatif+geri çekilme ile korunuyoruz. Birkaç gündür hem baş dönmesi hem mide bulantısı var. Saçlarım da çok dökülüyor. Hamilelik olmaz diye düşünüyorum. Sizce neden olabilir? Bu şekilde korunup hamile kalan var mı ?
pandemibebegi mlkbykk Bu kadar korunmaya sanmıyorum olacağını. Olduysa da tebrik etmek lazım o bebeği 👏 . Vitamin degerleriniz düşmüş olabilir kontrol ettirmekte yarar var.🌸
cemreninnannesii mlkbykk bu kadar korunmaya karşı oluyorsa bilemiyorum yani😂😂 şaka bir yana adetiniz hep düzenli mi geliyordu geçikti mi bir test yapın içiniz rahatlasın
Dilaylaa Gayet iyi korunuyorsunuz hormonları etkilebiliyor hap felan birde kan değerlerinize baktırın saç dökülmesi felan genelde düşük değerler yüzünden oluyor.
mlkbykk cemreninnannesii doğumdan sonra hiç düzenli olmadı bir de hap kullanınca kanama oldu. Karıştı yani ikisi birbirine
Dilaylaa mlkbykk rica ederim bence yoktur varsada büyük mucize artık 😅 ama hem hormonlar etkileniyor hemde doğumdan sonra kan değerli düşüyor mutlaka baktırın doktor ona göre vitamin veriyor boşuna dökülmesin saçlarınız 🌺