Ardenege38 kırmızıbeyazz sitesinde indirimli oluyor ama asla önermem 500 liralık mama aldım o kadar özensiz paketlemişlerdi ki mamanın 2 tanesi açılıp dökülmüş diğer kutular yamuk yumuk geri iade ettim 22 martta sipariş ettim 23 martta elimdeydi aynı gün iade ettim hala para iadesi yapmadılar elimdeki paradan da oldum 😔😔