Muallimmmm resimag.com/p1/43b626ea170.jpeg Kızlar bebegim 49 günlük pramatüre cok huzursuz kakasını yaparken zorlanıyor sadece anne sütü alıyor muaynede doktor bezine baktı bişy demedi ama kakası normal mi sizce ?
Muallimmmm Muallimmmm <a href="https://hizliresim.com/EOJWaD"><img src="https://i.hizliresim.com/EOJWaD.jpg"></a>
6340 Gayet normal canım anne sütü alan bebeklerin kakaları böyle sarı oluyor ıkınıp zorlanması gazdan kaynaklı.
Muallimmmm 6340 Allah razı olsun bende bi sorun mu var acaba ben anlamıyorm diye düşünmüştüm cok saol 🙏
Elizbkrc Mukus var gibi kusma vücutta kızarıklık varsa doktora söyleyin Kilo alımı iyiyse sorun yapmayabilir siz duruma göre süt ürünü tüketimini bir süre bırakırsınız