Edagg Öyle düşünmeyin, uyanamazsam diye hele hiç düşünmeyin, kulaklarınız adeta radar oluyor. Kızım odasında yatıyor şu an 7.5 aylık yatak odasının hemen yanında odası gık dese duyuyorum, bazen salona geçiyorum eşim ilgileniyor o zaman kapılar kapalı duyuyorsunuz yani😅 ayrıca aynı korkuyu bende yaşadım annem gidince korkarım diye, evet başta acemiliğiniz elbet oluyor ama esas yalnız kalınca anlıyorsunuz anneliğinizi🥰 o zaman alışmaya başlıyorsunuz, onun huyunu suyunu daha iyi fark etmeye başlıyorsunuz ve ona göre hareket ediyorsunuz, allah yardımcınız olsun🌺🌺