Merhaba sevgili anneler,konu ile ilgili diğer tartışmaları okudum ama çoğu eskide kalmış.
42 günlük oğlum çok kırmızı doğdu açık tenliydi yine de.Hemen sarılık oldu 14 ü geçmedi 1 aylık kontrolde doktorumuz sarılığı geçti dedi ama yüzü esmer olmasa da koyulaştı.Eller ayaklar bacaklar açık renk.Çok bariz bir Ten rengi uyumsuzluğu var.Çoğu annemiz geçer düzelir demiş ama bilemedim insan üzülüyor.Ten rengi farklılığı kilo aldıkça mı geçer acaba yorumlarınız nelerdir ?