Deletedmom_32 yardımcı olmayı gerçekten çok isterdim ama ben burada bütün zamanımı ve emeğimi vererek uzun uzun açıklamalar yapsam da karşı tarafa geçmeyecek, bunu posttaki yazışmalardan çok net anladım. Ortada paylaşabileceğimiz ortak payda adına hiçbir şey yok. Yazışmaları okurken içim acıdı, hadislerin sıhhat derecelerini sorgulamak ayrı, bu konuda saygıyı kaybetmek daha ayrı birşey. Üslup içerisinde bu saygının gittiğine üzülerek şahit oldum. Anlama niyetiyle dinleyecek olana saatlerce ve hatta günlerce anlatabilirim, ama bizim değerlerimize bu şekilde bir yaklaşım sergileyen birine söyleyecek tek kelamım olmaz. Böyle tartışmaları uzatmanın iki tarafa da faydası yok, konunun daha fazla uzamaması en doğru olanı. Allah hepimizi de razı olacağı yolda yürütsün 🤲🏻🌺