Kızlar merhaba, kızıma ilk ayakkabı olarak bu modeli aldım ama çokta içime sinmedi açıkçası. Bir tane almıştık daha giymeden cirtli yeri koptu bununla değiştirmek zorunda kaldım fazlada bir modeli yoktu. Isın asli şu ki bununla zorlanır mi ? Daha mi yumuşak birşey tercih etmeliydim ? 