Kızlar sigara linç postlarını önceden gördüm o yüzden sadece içenler baksın. Cok detaya girmeyeceğim çok yakınımın vefatından sonra dayanamadım günde 3 4 adet içmeye basladım bebek 5 aylık. O uyuyunca içiyorum iki üç saat sonra emmiş oluyor o arada üst degıstıryorum el yüz yıkıyorum saçlarıma koku ztn sinmiyor örtüyorım birde nikotini en düşük olan var one serisi onu içiyorım vicdanım hiç rahat segıl evet onay almaya gelmedim zaten bu süreçte psıkoterapide alıyorum kendimi rahatlattıgım tek yöntem bu vicdanende hiç iyi değilim zaten.