oğlum çok hareketli ve maşallahı var asla bir bebeklere kıyaslamam ama birazcık zayıf :D
çünkğ yediğini yakıyor
ek gıdaya yeni geçtik
yoğurt veriyorum,hero baby kaşık maması veriyorum,bazen sebze bazen meyve püresi yiyor
tok tutacak bir tarifiniz var mıdır 6. ayımıza gireceğiz :)