Kelebek88 Merhaba kizlar.benim sezaryen sonrasi asiri gaz problemim basladi..dogum yapali 4 ay 15 gun oldu..yediklerime de dikkt ediyrm bebegime gecmesn gaz diye..sezaryen sonrasi boyle olan var mi??normal mi yani..
Kelebek88 Funfuuu evet canm.surekli bi yere gidemz oldm.ya karnm gurul gurul..oglum icin humana cayi iciyorm gaz giderici ondn mi diyorm icmedim bi hafta denedm yok ayni.
Funfuuu Kelebek88 benim cok siddetli oldu hastanelik oluyordum yani sezaryan oldum onda boyle zorlanmadim 20 gun sonra oldu bide ilk gunler de degil. Ilacla duzeldi surekli ictim 3 ay devam etti simdi cok sukur yok bir sey. Tavsiyem komposto ic surekli bide hava sicak da olsa usutuyoruz dikka et
Kelebek88 Funfuuu usutmek olabilir.cunku gece ustume orttugum yok.e incede giyiniom buyuk ihtimalle ben bi kac gun sicak tutim bakalm devam edecek mi