Acemiannee25 Kızlar merhaba ya 2 aylık bebişleri olan ya da tecrübeli annelere sorum var bebeğim 2 ay 2 günlük ağız akıntıları başladı ama diş mi çıkarma zamanına doğru yaklaşıyor erken değil mi🤷🏻♀️ Yoksa başka bir sebebi mi oluyor
Saudade Acemiannee25 2 ay 13 günlük kızım bizde de 2.ayımıza girdik gireli sulu köpük çıkarma huyumuz var ve sürekli omuz yalama ısırma emme istemi + olarakta dilini yada ağzında bişey varmoş gibi çiğniyor
Btl711 Acemiannee25 benimde bebisim 3 aylik olcak ayni belirtiler 2.ayda basladi normalmiş dis cikarma degil 😊
Alyaaselim Acemiannee25 diş değil tükürükleri fazla geldiği için yutmaya yetişemiyorlarmış :) 4.5aylığız 2 aylıkken başladı son hız devam. Tavsiyem altı sıvı geçirmez önlüklerden bol bol almanız kıyafet degiştirmek zor oluyor çünkü :)
Amineninnannesii Saudade benim kızım da 2 ay 11 günlük dediklerinizin aynısını yapıyor ağızdan köpüklü tükürük çıkarıyor
Esra57 Saudade Saudade bizde 3 aylık olduk damaklarini kontrol etmek için parmağımı soktuğumda bile ağlıyor sanki diş var gibi ama pekte çözemedim ya ama bı ara durduk yere ateşlendi hiç hasta felan değildi en azından inşallah distir de bu huysuzlugu böylelikle geçer 😁
Amineninnannesii Saudade yok herhalde bu ayda başlamaz diye düşünüyorum o kadar da acemi olamayız herhalde 😂😂😂
Lidya-t Tükürük bezleri daha fazla tükürük üretiyor o aylarda.Bebeklerin de yutma refleksi gelişmediği için salya oluyor diş değil
Alyaaselim Saudade rica ederim :) bizim alttan belli etmeye başlamış doktor hemen çıkmaz ama yakında çıkar dedi. Salyalar şuan daha fazla sürekli önlük değişiyoruz. Altı sıvı geçirmez önlükler büyük kurtarıcı :)
Alyaaselim Saudade ben e bebekten almıştım 5li satılıyordu çok ıslanınca yine geçiriyor ama günde 2 tane kullanıyorum biri ıslanınca diğerini takıyorum o ıslanınca digeri kurumus oluyor falan. Geçirmeli değil arkadan cırtı var