Tuba Adawwwa doğduğundan beri haftanın 2 günü yıkıyorum. yazın ama her gün veya her iki günde bir yıkıyorum. ilk doğduğunda ama göbek bağı düşmesini bekledim yıkamak için😊
yedinmiannecim Adawwwa yazın her gün yıkardım Kışın 2 3 günde bir Yaz gelince her gin yıkarım yine çocuğumu