Rmyskrky Merhaba arkadaşlar 25 Ocak da doğum yaptım 17 şubata kadar olan ve bu zamana kadar olan günler için iş verenim rapor verdi fakat SGK hala rapor ücreti yatırmıyor bu şekilde bir olayla karşılaşan var mıdır?
Balkupum2505 Rmyskrky iş yerinin onaylamasi gerekiyo benimde öyle olmuştu şirkete gittim onaylattim yatti hemen
Acemiannee25 Rmyskrky doğuma kadar olan kısım bana yattı ancak diğer kısım rapor bitince işveren tarafından onaylanıyor ya da bir iki hafta kala bana öyle dedi şirketim🙅🏻♀️
Rmyskrky Balkupum2505 iş verenim 17 şubata kadar yani 24 günlük felan oluyor sanırım onay vermiş sistemde de görünüyor ama hala bunun ücretini SGK yatırmıyor 170 i aradım işlem sırasında diyor çevremdeki herkesin yatmış benim 2 ay oldu delirdim artık
Rmyskrky Acemiannee25 ben çalıştığım için çalışır raporum var onu beklemiyorum zaten doğum sonrası onaylananı yatırsalar yeter