Mirayslck Bayramda ne giyeceksiniz hanımlar azıcık fikir alışverişi yapalım 😊Ben henüz bir şey bulamadım .
alptoyyy Mirayslck pantolon almıştım zaten daha giymedim onu giyerim üstüne de havaya bağlı suan burda yagmur fırtına var bayrama kadar yaz geleceğinden ümidim yok valla
2cocuk_1anne_ Mirayslck biz memlekete gitöiyeceğiz eşim ve kızımla evde geçiricez 😭 onun için evden bir şeyler giyerim bayramda zaten evde olucaz
sevgikelebegi Mirayslck bayramda bi annemlere bi kaynanamlara gitcem tunik pantolon veya elbise giyerim ayriyeten bişey almam olanı giyerim
Kara3773 Mirayslck bende bulamadım elbise giymek istiyorum ya kısa ya kolu omzu çok açık arası birşey yokki dogru düzgün
Mirayslck alptoyyy Bence de yaz gelmez . Aslında evden giyebileceğim bir şeyler var bir yandan boş yere masraf yapmak istemiyorum bir yandan da bayram olduğu için farklı bir şeyler almak istiyorum.
balpetegimeto Bende bulamadım ya bir sürü siteye baktım istediğim gibi tunik bulamıyorum çoktandır bakmıyorum tunik ler hep çok kısa sevmiyorum öyle
Mirayslck Kara3773 Ben de farklı olsun diye elbise istiyorum. Hep pantolon giyiyorum ama dediğiniz gibi uygun bir şey bulamadım .
agacsizkoala Mirayslck memlekete gitmiyoruz bu bayram evdeyiz ama pijamalarımı çıkartırım heralde bayram geldi hevesiyle 😁
zarifbirhanim Mirayslck Ablamın sözü için ferace ve başörtü almıştım onu giyeceğim. Kızıma da hirka ve elbise aldım. 😊
Mirayslck 1Beybiletto Ohh ne güzel . Eşimin tarafı fazla elit olduğu için ben de güzel bir şeyler almak istiyorum.
maysa-19 Mirayslck havaya bağlı inşallah alt kışlık üst yazlık giymek zorunda kalmayız havadan dolayı
Kara3773 Mirayslck aynen normalde bende hep pantalon giyerim ve sıkıldım değişik olsun istiyorumda türkiyede ya çok kapalı Olcan ya çok açık arası yok malesef
1Beybiletto Mirayslck Uğraşamam sevmiyorum öyle cincik mincik işleri 🤣 eşim beğensin yeter diğerleri umrumdışı
Birkullanici Mirayslck yeşil çiçekli bir elbise almıştım kıştan ,robalı hamile kalırsamda olur diye almıştım şansa 4 aylık hamile olcam bayramda onu giyerim tabi yek parça kurtarmaz evdekielrden giycem çoğu yeni zaten😊