Kara3773 Busegg kızım 9 aylık ve baba düşkünü babası eve gelince beni unutuyor kucağıma dahi alamıyorum ağlıyor resmen yok böyle birşey ya 🤦
Bebegim_28 Busegg bana daha düşkün.. 7 aydır babaannemiz bizimle ben okuldayken bakıyor saolsun. Ona da çok düşkün en son babasına 😁😁en çok bana düşkün
Hemsireannis Busegg 9 aylık akşam olunca baba manyağı eve geldiği an konuşmaya başlıyor gülücükler atiyo acıkınca bana gelip mem mem diyor emip geri babaya 😂
thecamellia Busegg dedesine yanş eşimin babasına o sevdiği zaman ona bi gülücükler atıyo görmeniz lazım bize öyle gülmüyo 😂 her torun dedeyi sever ama bu biraz fazla dedeci oldu 😂
koalam34 Busegg babannesine inanılmaz düşkün. Sağolsun ama her şeyi yapar eder eli boş gelmez ilk ve tek torun 7 aylık daha ama hissediyor sevgiyi sanırım