evet anneler doğduğundan beri boynu hep kızarık evim çok sıcak değil üstünüde çok kalın giydirmiyorum doktorun verdiği kremler fayda ediyor ama sürmediğim gün tekrarlıyor çocuk 6 aylık oldu boynu halen geçmedi benim gibi böyle birşey yaşayan var mı
artık kızarmasın istiyorum boynu