thecamellia yok derdim kilosu değil zaten. Ben mama vermiyorum her gün 4 5 defa kaka yapıyo, emdikten sonra çökelek gibi kusuyo kustuğunu. Ama iki gündür gözünde hafif sarılık var gibi. Bugün de sağlık ocağına gittik oradaki doktor vücudunda yok hafif gözünde var sarılık dedi. Acaba doyup doymaması ile alakası var mı diye merak ettim. Doğum kilosuna da tam gelmemiş şuan o yüzden kilo konusunu sordum. 100 gr var arada yarın hastaneye gidicez bakalım ne diyecek çocuk doktoru