2603 Kuzeymiram çok mu kötü ya ben normal doğum istiyordum 4 çocuk istiyordum 😀 normal de sezeryan oldum bide doğum sonrası zorlu geçti şimdide 1 çocuk yeter diyorum
Kuzeymiram 2603 bende bir cocuk yeter diyorum valla cocuk getir buyut bak cok zor ya ama kocalara kalsa 3 4 tane daha istiyorlar demesi kolay 🥴
2603 Kuzeymiram valla benim eşim bütün zorluğu gördü oda benimle yıprandı bazen şakasına 2. Çocuk ne zaman diyorum sus diyor
Kuzeymiram 2603 demekki bu sürectr bi tek ben yipranmisim . Benimki bir ikitane daha getirelim desem tamam der 😅