Aslihan2 Ne göbek kaldı ne popo canım hamileyken ne güzel sevinmiştim az bişi popom kalsa diye eridi gitti valla kalmadı dümdüz 😒
Biri1 MerveAkty yani elimden gelsiğince egzersiz yapıyorum evde ama sezeryanıma nişey olur die çekiniyorum açıkçası
Biri1 Senbibaksana evet o da kötü.Yani yaparımda o sarkık olanı kaldırmak için değilmiydi.Olmayana faydası olurmu acaba