kubrargunn Merhaba güzel anneler 🌺🌹🌼 Kız bebeğim var 2 ay bitti 3 den gün almaya başladık bu havalar da ve yazın dışarıya çıkarken tulum almak istiyorum çünkü battaniyeyle zor oluyor bir yere götürmek öneriniz var mı mevsimlik tulum önerilerinizi bekliyorum…