Seymagil merhaba,
Hem damlasını, hem de şurubunu kullandık. Şurubu 2 yaş itibariyle önermişti doktoru. Onun öncesinde damlasını kullanıyordum.
Alerji belirtilerini hafifletiyordu. Kızarıklık, kaşıntı gibi.
Alerjik nezle zamanlarında da kullandım. Hapşırık, burun akıntısı gibi belirtileri hafifletiyordu.
Biraz da uyku yapıyor.