Bugün sebze corbasi yaptim. Kücük bir kavanoz cikti ama bugün hepsini yiyemez. Dolaba koysam 2 gün sonra tekrar versem bir skinti olur mu? Isitmak icin nasil yapabilirim? Cezvede kaynarmalimiyim yoksa baska bir isitma alternatifi var mi?
cevaplar icin simdiden cok tesekkürler☺️