Deletedmom03 Hanımlar Merhaba, 55 gün önce normal doğum yaptım.Doktor "10 gün sonra kontrole gel mutlaka."Demişti ama dikişlerimin fazlalığı ve bebeğimin sarılığı yüzünden fırsat bulamadım.Hala tam olarak iyileşemedim dikişlerimde ağrı var ve muayene olmaya gitmekten korkuyorum.Benim gibi olan annelerim ne önerirsiniz?Şimdiden hepinize çok teşekkürler...❤
Betuldalyan Bende sizin gibi korkuyordum ilk muayeneye gtmedim 40imin cikmasini bekledim randevu aldim ama son dakikaya kadar vazgecicek gibiydim dogumda yasadigim tramva ve fazla dikis yuzunden oyle boyle grdim doktora anlattim yavas yaklasti once elle muayene etti vajina disini ve hafif icerisi gorunen kismi sonra spekulumla iceriye bakti inanirmisiniz hicbisey hissetmedim dogumda acildi kaslarin dedi doktorum kus gibi hafifledim hic korkmayin sizde