zlmakkaya41 İMOM latte diye bir takviye edici hap var sütü arttırıyormuş ve annenin gerekli vitaminlerini almasına yardımcı oluyormuş kullanalar var mı gerçekten süt artışı oldumu
Asyaveannesi04 zlmakkaya41 ben kullanıyorum ama onun yanında başka ürünler de kullandığım İçin bilemiyorum ama saçıma cildime çok iyi geliyor
Kendineanne zlmakkaya41 ben kullanıyorum memnunum göğüslerim yumuşak süt çıkmaz dediğimde bile doyuyor minik. Humananın anne çayını da içiyorum arada bir de birşahın kefirini içiyorum
Asyaveannesi04 zlmakkaya41 bestlak damla ve ebebekteki yeşil promalt çok faydasını gördüm bunun yanında bol su içiyorum
Asyaveannesi04 Boncuk21 ben yanında bestlak damla ve yeşil promalt da kullanıyorum faydasını gördüm şuan için 3ay 7 günlük bebeğim