Bebegmveben3 Arkadaşlar hiç ürün aldınız mı nasil kalıpları memnun kaldınız mı gorseldekiyle birebir aynı mi
Dddd Bebegmveben3 Evet ben geçen sene slopet tulum ve arkası kanatlı elbise almıştım kumaşları kaliteli bu senede yazın giyerler kalıpları normal 💕
Bebegmveben3 Dddd kaç beden alacağım konusunda kararsız kaldım 6kilo bebeğim 3-6 mi 6-9 mu çok kararsız kaldım 🙄