ikibebedublekahve Çok güzel bir makina benim değildi ama tanıdığımda vardi cok defa kullandım toz aldıktan sonra çalıştırabiliyorsunuz.Asla toz kaldırmıyor su haznesi var alt tarafında cam 3 koku hediye geliyor o suya iki damla damlatiyorsun makine açarken ev mis gibi kokuyor.Kötü yanı olarak biraz ağır bir makina birde derin temizlik için hızlı hızlı hareket ettirmemek lazım tanıdığım 6000 e almıştı şimdi ne kadar bilmiyorum.