Hazala Merhabalar 7 aylık bebeğim ıkınıyor bayağı kendini sıkıyor ama kakası gayet cıvık bunun nedeni nedir anlam veremedim katı olsa ıkınmasını anlarım ama kakası cıvık bayağı hem de nedeni nedir teşekkürler
Deletedmom_21 Hazala o zaman doktoruna sor benim oglumda ayni seyi yapıyor doktorumuz sinirlendiği icin olabilir dedi gerçekten de sinirleniyor kucaga almadigimiz zaman o zaman yapıor
Edaren Benim bebeğimde 6 ay 27 günlük aynı durum bizde de var. Kaka yaptığını yüzüne bakarak anlıyoruz resmen kaka cıvık ama