Arkadaşlar benim oğlumda 5 aylık şuan 2-2,5 ay bende yaşadım sadece uyurken emiyordu ama ben hiç pes etmedim uyanıkkende vermeye çalıştım almadı ama allaha şükür 1 hafta 10 gündür emiyor uyanıkken artık beni mama yı azalttı bana yöneldi sadece şuan şükürler olsun zorlu bi süreç Allah kolaylık versin