Bedsssss Fadimelina01 Maşallah annesi sütünüz yariyor demekki 🥰 benim oğlum da bir aylıkken o kilolardaydi Her bebeğin gelişimi farklıdır ama çok güzel kilosu Allah’ım nazarlardan korusun
Katun Fadimelina01 normal benim oğlumda 2550 idi 1 aylık kontrolunde 4400 dü. Anne sütü obezite yapmaz dedi doktor. Zaten 4 aydan sonra yavaşladı kilo alımı
Fadimelina01 Bedsssss cnm süt veremedim çünkü hastanede yattık almadı beni azda olsa sağarak verdik mama vermek zorunda kaldım ondan soruyorum çünkü ilk çocuk çok cahil kalıyoruz böyle sizlere soruyorum aklım takılyr çünkü
kinderpingui Fadimelina01 maşallah çok iyi ilerlemiş🥰 hangi mamayı kullanıyorsunuz acaba bende mama meme gidiyorum hiç kilo almıyor yaaa😒
Bedsssss Fadimelina01 Anne sütünün yarayıp hızlı kilo aldığını bliyorum kendimden de ama mama tüketip bu denli hızlı kilo aldığını hiç gormedim duymadım Üstte kalsın
Boncuk21 kinderpingui bende bir kez denedim onu aynen hiç kilo yapmadı . Şimdi bebelac goldu deniyorum onu da beğenmezsem pahalı falan napım hipp e döncem