Mefat Kuzum ben ilk doğduğu günden beri her şeyi yiyorum sadece tabagimin içine az kimyon atıyorum yani hiçbir şeyden kasmiyorun kuru fasulye,nohut vs hepsini tükettim şuan 7 ayligiz çok şükür hicbsey olmadı her bebek aynı değildir evet ama bence çok kasmamaj gerekiyor yani bu benim şahsi düşüncem