50 adet süt saklama poşeti almıştım 14 tanesini kullanabilirim. Şuan sagacak kadar sütüm yok. Poşetlerde boşa gtmesin istiyorum oğlum 7 aylık. Bir yere gidip ederken meyvesini püresini vs içine koysam öyle muhafaza etsem ya da nrmal dolap gözünde kullansam olur mu acaba ? Saklama kabı yerine yani