gozdekrks Merhaba hanimlar. Bebeğim 3 ay 22 günlük. 3 4 gündür oğlumun idararinda asiri bir koku var. Yaptigi gibi kokuyu alabiliyorum ve eskiye göre çok yapiyor sanki.. 15 inde randevumuz doktorumuz ile sebebi ne olabilir yaşayan varmi
burcumasalhazal- gozdekrks koku varsa idrar yolunda enfeksiyon vardır erkek çocuklarına sünnet öneriyorlar.çişli bezinde azalma varmı iştahsızlık fikan
ftsdmrhn İdrar yolu enfeksiyonu olabilir mi acaba, şuan kendim öyleyim ve idrarim da koku varda ordan biliyorum
gozdekrks ftsdmrhn ay bilmiyorum ki neden olur ilkkez oluyor bende şüphelendim am değişik bisey de vermedim susuz mu kalıyor acaba ama su da verilmez daha küçük renginde sari çok idrarinin
gozdekrks burcumasalhazal- sünnet istiyoruz ama testisinde fitik var o yüzden bekletiyorum geçmezse 2si birden olsn diye 😔