Aysima0554 bizimde alerjimiz var. Kakada kan oldu onun üzerine 1buçuk aydır süt ve süt ürünleri diyeti yapıyorum. 3 haftadırda kırmızı et,beyz et, balık ,domates,kırmızı biber,kuruyemş tüketmedm. Ama aşırı bi kaşıntımız var bu sıkı diyetlerime rağmen kaşıntılarımız geçmedi. Özellikle geceleri uyku içinde çok kaşınıyor. Çok bunaldm yavrumu o halde görmekten. Dün alerji dr.na gittik. Bu kadr sıkı diyt yapmana gerek yok dedi.Bu diyeti de çocuk doktorumuz vermişti. Alerji testi yapıldı inek sütü alerjisi çıktı. Kan tahlili verdik o da 1 haftaya çıkacak. Kaka tahlili istedi ama daha onu veremedik. Dün diyetimi Bozdum. Yavrum tekrar yeşil kaka yaptı yine mukus vardı. Kaşıntı geçmemişti Ama bu belirtiler geçmişti. Gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum. Ama eminim tek alerjisi inek sütü değil.hayırlısıyla bi geçseydi güzel uykularımıza kavuşsaydık.