Merhaba anneler.. 4 aylık bir oğlum var, ilk üç ay kolikle beraber çok zorlu geçti.. hala kolay bir bebek değil, hırçınlıkları, ağlamaları, gazı tamamen geçmedi ama baya geriledi.. koliği atlattık çok şükür.. Esas sorun gece uykuları bizi delirticek.. son 1 aydır zaten kendi yatagında yatamıyor çünkü o kadar hareketli uyuyorki tepine tepine kendini ordan oraya atıyor.. kollar bacaklar kafa aynı şekilde bir sağa bir sola.. yatırdıgım yerde bulmam imkansız bi saat sonra baksam kafa ayak ucunda bacaklar capraz belki havada gibi.. ve kendini çarpıp uyanmaya hatta korkup ağlayarak uyanmaya başlamıştı.. son çare eşimle yatagımıza aldık ortaya.. resmen biz kenarda sıkışıp kıpırdamadan yatıyoruz.. eşim bir elinden tutuyor ben diğerinden.. biraz daha dönmesine engel olabiliriz bu şekilde demiştik ama hareketlilik bitmiyor.. sadece bi yerlere gidebilmesine engel olduk.. yine tepiniyor ayakları ağzımda resmen, kafayı bir saga bir sola atıyor, elleri tutmasak eller yüzde agızda.. kendi uyuyor ama bizi asla uyutmuyor.. napıcagımı şaşırmış durumdayım uykusuzluktan bayılıcam yakında.. bunun gibi yada benzer bir durum yaşayan var mı? Yada çözüm bulan birileri akıl verebilir mi lütfen???😞 tesekkürler..